Wymiana oleju, oraz pozostałych filtrów w tym powietrza, filtra kabinowego i filtr paliwa, bezpośrednio wpływa na prawidłową pracę silnika i nie dostawaniu się do niego substancji trących z otoczenia. Wymianę filtrów powinno się wykonywać według zaleceń producenta auta lub częściej np. po przejechaniu 10 tysięcy km. Filtr oleju odkłada odpady wynikające z tarcia wewnątrz silnika i przeciwdziała ich krążeniu w układzie. Filtr paliwa oczyszcza samo paliwo z pozostałości w zbiornikach paliw, a filtr powietrza chroni wnętrze silnika przed wilgocią. Wymiana oleju, jak i poszczególnych filtrów w tym filtr paliwa, powietrza i filtra kabinowego, korzystnie wpływa na stabilną pracę silnika i nie dostawaniu się do niego sporej ilości substancji trących. Wymianę filtrów powinno się wykonywać wedle wskazówek producenta samochodu lub częściej np. po przejechaniu 10 tysięcy km. Filtr oleju odkłada odpady wynikające z tarcia wewnątrz silnika i przeciwdziała ich krążeniu w układzie. Podczas wymiany oleju i filtrów najważniejsze jest stosowanie części gwarantujących żywotność silnika.
Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Przechowywanie danych dotyczących reklam. Określa, czy i w jaki sposób pliki cookie związane z reklamami mogą być zapisywane na urządzeniu użytkownika. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na reklamy, Google Consent Mode ograniczy przechowywanie plików cookie reklamowych i nie będzie personalizować reklam ani mierzyć skuteczności reklam.
Zarządzanie danymi użytkownika wykorzystywanymi w reklamach. Gdy zgoda jest odmówiona, dane identyfikacyjne użytkownika, takie jak User ID lub inne dane śledzenia na poziomie użytkownika, nie są przesyłane do Google Ads ani innych usług reklamowych.
Zgoda na personalizację reklam. Pole to wpływa na to, czy Google może dostosowywać reklamy na podstawie zachowań użytkownika, historii przeglądania i innych danych.
Przechowywanie danych związanych z analityką internetową. To pole kontroluje, czy dane analityczne mogą być przechowywane, np. w plikach cookie Google Analytics. Gdy użytkownik nie wyrazi zgody, dane analityczne będą zbierane w trybie ograniczonym (np. bez identyfikatorów śledzących).